Monday, February 15, 2010

Bizkut Menang! Yeay!


Sempena Valentine's Day, Malay Mail mengadakan Valentine's Day Special contest where u just need to buy a space or column in the newspaper which will cost RM60++ to advertise your greetings as creatively as u want...u may design your greeting by yourself or the designer of the company to design it for you...and ada peluang nak memenangi hadiah2 seperti dlm gambar tu...
Actually, one of my ex-school mate keje kat Malay Mail tu...dia la promote kat Bizkut pasal contest ni...so, she really needs a support...she said la...biasala...marketing punya pasal...but I don't mind la (although time ni agak sengkek la jugak ahakz! =P)...coz...she is a really one of a good friends of mine...so, why not try jer....nthen I design2...dgn apa yg ada...n hanta ke e-mail my friend tu..1st time Bizkut hanta...mmg..terus dapat pujianla...my friend cakap...bos dia puji my design...but...Bizkut tgk biasa jer...(ceh...rendah diri la plak) tapi serius, mmg biasa pun...maybe, pandangan org yg buatnya sendiri dgn pandangan org lain yg tengok keje kita lain kot...
Nthen, my friend ni...sms Bizkut...n said that my design is so pretty, but sayang la plak kalau print kecik jer...so, why not u make it bigger than b4...n I bagi u 50% discount...wah3...so...dgn keadaan sengkek yg Bizkut alami skang, Bizkut pun reject la dia punya promotion tu walaupun just kene tambah RM30++...(erk...duit gak beb...Bizkut msh student la...) Kawan Bizkut tu tak la paksa...Bizkut sms die lagi...if u sponsor I boleh la...nthen tetibe dia kata okay...if I sponsor u...if u menang...u kene bagi I satu henfon tu...coz...if menang dapat twin pack tunes talk mobile phone (tak pernah dgr brand ni...pa per jerla...yg penting mesti ada bau2 bacang ngan Tony Fernandes ni...) so...I kata Okay la...hehehe....takpela...kononnya nak bagi GF Bizkut 1 la if menang kan...tapi memandangkan my friend dah invest sikit dalam pertaruhan ni...so, kene give and take la...nasib baik dia tak ambik voucher2 dinner Bizkut tu....hahaha =P fuhh~ tapi....1 lagi..dinner vouchers tu nak spend ngan sapa ek???

No comments:

Post a Comment