Thursday, November 12, 2009

My 21yo birthday thoughts~

Fuh...Lama gak aku x update blog aku nih semenjak menjejakkan kaki d S.Alam ni...mmg tak pernah update pun...kikiki =P Anyway, 2moro is my birthday...fuh...21 years old...urm...seriously, I doesn't have any feeling rite now..-neutral-.
Maybe...because of I'm too far from my family...haha...but..I don't think that reason can be accepted...bukan ke...sebelum2 ni...for about 3 years back during my diploma...bila tyme birthday aku...aku just duduk kat kerusi...menghadap buku2 utk di di telaah...pergh..boring siot...tapi..thank God...walaucamnepun aku dah tamatkan dunia diploma ku kat Kota Samarahan tu...n dah grad dgn jaya nya pun..Alhamdulillah..takla pat NC cam my sis Nuri...but...harus la bersyukur dgn apa yg ada...haha =P aku bukannya top scorer pun...cuma nak memenuhkan ilmu di dada~ Bizkut x kesah... =D
But...skang ni pun situation pun sama...bila birthday...aku kat dalam lingkungan exam battlefield gak! fuyooo....hurm...nasib on my birthday takde paper...rilex ckit kepala hotak aku nih...Actually, 2day I feel..that I just want to release myself...4 a while b4 sambung preparation utk my final paper on this Sunday~
On this 21yo birthday...I just want 2 express my thanks 2 my only God...Allah S.W.T...because giving me a chance to live...to learn...and discover things in this really challenging world...
To my parents...Pak n Mak...thanks a lot...because without both of u..I will not be here and still writing this blog... =P Thanks 4 everything...Love u Pak n Mak! Akan ku balas jasa mu nanti~ Insyaallah...
To all my siblings...hurm..thanks 4 all of ur advices, supports, and wisdom...I'll keep it in my heart 4ever...
My friends...who are still with me rite now...thanks 4 ur supports...really appreciates it!
My beloved ones...thanks...Love u!
Thanks 2 all of u who reading my blog...whoever know me~ =P
-Aj BizkuT-




No comments:

Post a Comment